Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    fredag 12 september 2008

    Håll fast, sitt still, nu börjar musiken




    Jag är mycket förtjust i SCP:s annonskampanj för Göteborgs Symfoniker. Lite var stans på stan kan man se dessa fantasieggande posters där GS:s röda sammetsfåtölj är i centrum.

    Deras tanke är lika enkel som den är bra - sätt dig ner, luta dig tillbaka och låt oss ta med dig på äventyr.

    Grafiken är extremt snygg och jag skulle inte ha något emot att ha en av dessa planscher på väggen hemma.

    Är det bara jag som påminns om Coca Colas miniatyrvärlds-reklamfilm?

    Betyg: * * * *

    1 kommentar:

    Anders sa...

    Låter ju underbart! Har också skymtat ett par av affischerna, även reklam för deras James Bond-kväll! En del purister lär väl vrida sig av olust, men jag tycker dom gör helt rätt att flörta med den yngre generationen. Nu väntar jag bara tills Göteborg Symfoniker också spelar "datormusik" för utsålda salonger!

    Skicka en kommentar