Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    torsdag 18 september 2008

    Görans kusin är försvunnen!!

    Illern Milla är försvunnen! På väg hem från jobbet här om dagen såg jag detta anslag på en stolpe. Faktum är att anslaget satt på i stort sett alla stolpar mellan jobbet och mitt hem.

    Visst är det lite hjärtskärande att någons lilla kramdjur (kan man krama illrar?) har försvunnit. Fast det är ju himla bra att de har beskrivit henne så väl - "väldigt snäll och med tvättbjörnsteckning i ansiktet". Jag menar så att man kan skilja på Milla och alla andra illrar som springer löst i stan.

    En annan iller som försvunnit är Göran. Kommer ni ihåg Killinggängets sketch med illern Göran som sniffar Ariel. Jag säger bara "börjar ana oråd"...



    Det kanske är billig humor men jag tycker att det fortfarande är "kul för stunden" dvs...

    Betyg: * * *


    Min blogg är placerad i Göteborg på bloggkartan.se | Följ min blogg med bloggkoll

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar