Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    onsdag 1 oktober 2008

    Öken, bebis och kaktus stavas mjukt

    På bloggen Fototriss utses varje vecka ett tema som andra bloggare är välkomna att publicera egna foton till. Denna vecka är temat "mjukt" och här är mina bidrag.

    Mjukt böljande landskap i öknen utanför Dubai.


    Mjukt och varmt när miniL tar en av sina allra första tupplurar.


    Mjuka "kaktusbollar" i min mormors köksfönster.


    Idéen, Fototriss - tre bilder på ett tema, får...

    Betyg: * * * * *


    Min blogg är placerad i Göteborg på bloggkartan.se | Följ min blogg med bloggkoll

    4 kommentarer:

    Malin sa...

    Mjuka kaktusar? Det var nåt nytt! Bilden på barnet är min favorit men kaktusarna är också bra!

    Anonym sa...

    Sanddynerna är min favvo! finfint! coolt förrästen att få med mjukt och sticksigt i samma bild :) /Pontus
    http://blogg.konstfotografen.se/#post69

    Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

    Fototriss tackar ödmjukast för det fina betyget! =)

    Anonym sa...

    Ökenbilden är min favorit! Men de andra var oxå fina. =)

    Skicka en kommentar