Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    fredag 17 oktober 2008

    Spetsigt i Paris

    På bloggen Fototriss utses varje vecka ett tema som andra bloggare är välkomna att publicera egna foton till. Denna vecka är temat "spetsigt" och denna gång kör jag dessutom mitt eget parallella tema - "Paris". Här är mina bidrag.

    En känd spets sedd från ett Galeries Lafayettes takterrass, mitt i Paris.

    En av Kleopatras nålarPlace de la Concorde i Paris

    Glaspyramiden är entrén till Louvrens enorma konstskatt.


    Betyg: Första gången jag deltog i Fototriss satte jag betyget 5 - för den mycket goda idén. Vill du se alla mina bidrag är det bara att klicka här - Fototrissar av Henrik den Förnuftige


    Min blogg är placerad i Göteborg på bloggkartan.se |

    3 kommentarer:

    Anonym sa...

    Skön bild på pyramiden.
    Ha en skön helg

    Unknown sa...

    Morrn

    Skrev fel, flåt.

    Louvren gillar jag mest.
    Eifeltornet nr. 2
    Sen är det bara 3:an kvar.

    Ha de bra
    Hasse

    Anonym sa...

    Härliga bilder - kan vi åka dit igen?
    Kram Lena

    Skicka en kommentar