Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    torsdag 23 oktober 2008

    Wokade jätteräkor med pommes

    Jag sett många exempel på cross kitchen-restauranger men Texas Thai, på Kristinelundsgatan, tar priset för den mest originella. Jag måste direkt erkänna att jag ännu inte ätit där så dagens betyg avser endast konceptet.

    Namnet ger mig många olika assossiationer, den får mig bland annat att tänka på dåliga westernfilmer med asiatiska hjältar i (läs Jackie Chan i Shanghai Noon), men mest funderar ja på hur menyn ser ut. Om man bara går på namnet så skulle det kunna handla om stora biffar med nudlar, hamburgare med cashewnötter eller wokade jätteräkor med pommes.

    Svaret fann jag precis bedvid entrén...


    Bara för att det är så himla roligt får konceptet Texas Thai...

    Betyg: * * *


    Min blogg är placerad i Göteborg på bloggkartan.se |

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Superb mat brukar beställa ifrån dom på just-eat.se , rekommenders varmt!

    Skicka en kommentar