Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    söndag 5 oktober 2008

    Vattenkraft, starka ben och en lycklig hund

    På bloggen Fototriss utses varje vecka ett tema som andra bloggare är välkomna att publicera egna foton till. Denna vecka är temat "energi" och här är mina bidrag.

    Ett vattenfall i Norge.


    En japansk kvinna i en rickshaw i Kyoto.


    En lycklig hund i Lökken i Danmark.


    Betyg: Första gången jag deltog i Fototriss satte jag betyget 5 - för den mycket goda idén. Vill du se alla mina bidrag är det bara att klicka här - Fototrissar av Henrik den Förnuftige


    Min blogg är placerad i Göteborg på bloggkartan.se | Följ min blogg med bloggkoll

    9 kommentarer:

    Anonym sa...

    Fina och roliga bilder! Ha en fin dag!

    Kerstin sa...

    Jättefina bilder. Favorit blir nr 1.

    Anonym sa...

    Mysiga bilder. Ettan gillar jag bäst. Har en svaghet för vattenfall. :)

    Anonym sa...

    energiska bilder! den i mitten är min favorit, mänsklig dragare... han sover nog ovaggad om nätterna!

    Emma sa...

    Fina bilder! Gillar bäst den energifyllda mittenbilden :)

    Anonym sa...

    Verkligen fina bilder alla tre, men den sista med den energiska vovven och vattnet blir min favorit.

    Karins fotoblogg sa...

    Tre bra bilder. Nr 2 föll jag dock mest för. Påpassligt fångat och bra komponerat! :)

    Anonym sa...

    Cool bild på hunden! :-)

    Anonym sa...

    Härliga bilder, alla tre!

    Trevlig dag!

    Mvh Kin@

    Skicka en kommentar