Nu och nyss: Henrik...

Twitter Updates

    Följ mig på Twitter

    måndag 21 februari 2005

    Misslyckad pappa säljer... eller?

    Hur kan man lägga så mycket pengar på reklam som ingen förstår... Ta Telias reklam där den misslyckade pappan (min tolkning) förgäves försöker kommunicera med sina barn. I somras handlade reklamen om hur han satta inne och surfade på Internet trots att solen sken utanför. Hans barn ville hellre spela badminton i trädgården?

    Och nu när han vill gå ut och äta kinamat så vill dottern hellre prata i telefon och sonen vill heller spela datorspel. Vad är det de försöker säga? Jag fattar inte budskapet över huvud taget?

    Jag tror att det ska ha något med Telias bredband att göra men jag ser inte kopplingen? Gör du?

    Uppdaterad:
    Verkar som om jag kanske är ensam i att inte förstå reklamen. Fick just en skärmdump i min mail med Resumés "Veckans fråga" om vilken reklamfilm som borde vinna Guldägget. Kolla här >>

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar